صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / روش رمزگذاری نظامی پسوردها برای همه گوشی های هوشمند ارائه شد

روش رمزگذاری نظامی پسوردها برای همه گوشی های هوشمند ارائه شد

این‌روزها حملات هکری به گوشی‌های هوشمند به‌شدت افزایش یافته است و بنابراین نیاز به روش‌های بهتر برای محافظت از گوشی‌های ما در برابر این حملات به‌شدت احساس می‌شود.‌

یکی از این روش‌ها می‌تواند رمزگذاری نظامی باشد که برای مثال سرویس ذخیره پسورد pCloud Pass این امکان را فراهم کرده است. این سرویس نرم‌افزاری است که از فناوری‌های بسیار پیشرفته نظامی برای محافظت از اطلاعات حساس کاربران از جمله رمز عبور استفاده می‌کند. این سرویس برخلاف سایر سرویس‌های ذخیره پسورد که رمز عبور شما را روی به‌صورت متنی ذخیره می‌کنند، از الگوریتم‌های گرید نظامی برای ذخیره آن‌ها بهره می‌گیرند. بنابراین امکان خواندن این اطلاعات برای هکرها اصلا وجود نخواهد داشت. 

محبوبیت این نرم‌افزار که چند ماه از معرفی آن می‌گذرد به‌سرعت در حال افزایش است و قادر به ذخیره کردن هر چیزی مثل یادداشت‌ها، پسوردها و اطلاعات بانکی شما است. 

این سرویس مبتنی بر فضای ابری است و از هر دستگاهی می‌توان به آن دسترسی داشت. این سرویس حتی می‌تواند به‌طور خودکار اطلاعات آنلاین شما را در جاهایی که نیاز است به‌صورت Auto-fill وارد کند. شما همچنین می‌توانید اطلاعات خود را از سایر سرویس‌های ذخیره پسورد به pCloud انتقال دهید. 

در هر حال اگر قصد استفاده از یک سرویس قدرتمند برای محافظت از اطلاعات شخصی خود را داشتید pCloud می‌تواند گزینه مناسبی باشد، هرچند که توصیه ما این است که قبل از استفاده از این سرویس حتما آن را بررسی و امتحان کنید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط